به خودت میای میبینی تا حالا با هیچ کس به جز خودت انقدر سخت گیر ، سرزنشگر ، بدقول ، کم توجه و لجباز نبودی !.
هیچکس رو نمیشه به زور نگه داشت ، آدم نمیتونه کسی رو به زور نگران خودش کنه گاهی باید یه گوشه بشینی و به تلخ ترین اتفاق زندگیت لبخند بزنی ، نه برای اینکه از افتادنش راضی هستی ، نه ، فقط به این دلیل که زورت به زندگی نمیرسه.
‹اغمــٔـا›
؛
بعضی وقتا احساس میکنم رو دسته خدا موندم ، خستش کردم ؛
خودشم نمیدونه با من چیکار کنه.
ولی كاش زندگی فقط يه بار نبود ، چندين بار بود تا من ميتونستم قانعت كنم كه اين يه بارو با من حرومش كنی . . .
مامان میگه یه آدم وقتی دل و دماغ هیچ کاری و نداشته باشه پیر شده دیگه ؛
چقد منو میگه !")
آدما؟
فقط چند تیکه گوشته چسبیده به استخون ، با روکشی از پوست ؛ یک دهن دارن که تا زمان مرگشون کثیف تر از تونل های فاضلابی میشه ؛ گوشایی که به مزخرف ترین کلمات گوش میدن ، مغزایی از کار افتاده که فقط یک دهم اون استفاده میشه ؛ چشم هایی که حقیقت جلوشونه ، اما نمیبینن ، انگار روی قرنیه و مردمکشون رو خاک گرفته !
@AghmaaJazr o Mad (Guitar).mp3
زمان:
حجم:
3.7M
مگه میشه تو رو یادم بره این آدم گره به چشمات زده:)))"
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما آدما استاد منتظر بودن چیزایی هستیم که قرار نیست هیچ وقت اتفاق بیفته:))!