‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
نزار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه ، یکم به خودت بیا فکنم وقتشه:))!
حق با پرستوها بود نباید عادت میکردیم ؛ باید درست قبل از اینکه وابسته بشیم کوچ میکردیم یه جای دیگه...!