eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
+خوبی؟
‹اغمــٔـا›
+خوبی؟
-اوم خوب تر از خوب ؛ خوبی که قلبم تیر میکشه و با هر تیر کشیدنش دست چپم بی حس میشه از رگ عصبش و معده ای ک بازیش گرفته با سردرد..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ای کاش بعضیا یادبگیرن تا وقتی خودشون تو شرایط فرد مقابل نیستن زخم زبون نزنن و قضاوت نکنن ، سر سخت ترین آدمام یه روزی کم میارن:))!
سلام
چنان شجاع و ساکتی که فراموشم شد رنج میکشی. :)
‹اغمــٔـا›
؛
میدونی، واقعیت اینه که من خیلی وقته داغونم، چرخام پنچر شده، شیشه‌هام کثیف و خاک گرفتس، ولی امان از این جاده خاکیه یک طرفه، که یه دره‌ هم اطرافش نیست تا بپرم ازش پایین، وگرنه منِ خسته حتی ترمزمم بریدس.
من غمم نفس نمیکشم، درد میکشم.
گفتند خستگی را شرح کن ، به من اشاره کرد.