از یجایی به بعد ديگه دلت نميگيره ، فقط يه سكوتی هست كه هميشه باهاته..
بعدش از همه دور میشی:)
کاش میشد آدمی ، گاهی فقط گاهی به اندازه نیاز بمیرد بعد بلند شود ! خاک هایش را بتکاند ؛ اگر دلش خواست برگردد به زندگی ، دلش نخواست بخوابد تا ابد . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر که را مسخره کردیم رسیدیم به او ،
مگر آنها که به خوشبختیشان خندیدیم:))!
هیچ تکیهگاهی جز خویشتن ندارد. او از ناتوانیِ فهماندن خود به دیگران رنج میبَرَد؛ اما هیچ اشتیاق عبثی به هدایت دیگران احساس نمیکند..
واژه هایت را به دار آویز ؛
باور کن مرگ بر ایشان بهتر از
نادیده گرفته شدن یا درک نشدن است !.