تنها چيزى كه مىدانم اين است ؛
تنِ من مملو از زخم است ولی هنوز روى پاهاى خودم ايستادهام.
الان هممون تو دو تا شرایط داریم زندگی میکنیم؛
یا هر روز از عصبانیت، بیشتر ناراحت میشیم
یا هر روز از ناراحتی، عصبانی تر میشیم!
@AghmaaTo Ke Ghalbami.mp3
زمان:
حجم:
3M
تو که قلبمی کی میتونه جاتو واسم بگیره؟!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه
دیوانه کننده ترین حسِ دنیاست:))!