الان هممون تو دو تا شرایط داریم زندگی میکنیم؛
یا هر روز از عصبانیت، بیشتر ناراحت میشیم
یا هر روز از ناراحتی، عصبانی تر میشیم!
@AghmaaTo Ke Ghalbami.mp3
زمان:
حجم:
3M
تو که قلبمی کی میتونه جاتو واسم بگیره؟!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه
دیوانه کننده ترین حسِ دنیاست:))!
احساس بیهودگی میکردم و اگر بخواهم رک حرف بزنم حالم از همه چیز بههم میخورد ، نه من قرار بود به جایی برسم نه کل دنیا، همهمان فقط ول میگشتیم و منتظر مرگ بودیم . .