‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه
دیوانه کننده ترین حسِ دنیاست:))!
احساس بیهودگی میکردم و اگر بخواهم رک حرف بزنم حالم از همه چیز بههم میخورد ، نه من قرار بود به جایی برسم نه کل دنیا، همهمان فقط ول میگشتیم و منتظر مرگ بودیم . .