جایی دور تر از خودم ایستادهام به تماشایِ کسی که به جای من زندگی میکند ، چه بیرحمانه تنهاست و چه به ناچار قوی...
‹اغمــٔـا›
عزیز جون میگفت:
توجه آدما رو از کاراشون بفهم
نه از حرفاشون ، نگاه کن ببین
اولویت چندم آدمایی تا یهو
بخودت نیای ببینی تمام خودتو
گذاشتی وسط در حالی ك هیچوقت
مهمترین نبودی، بہ خودت احترام
بذار تا بهت احترام بذارن ؛
میگفت مثل ما نباش اینقدر بودیم ك
بودنمون به چشم نمیاد دیگه :)!
ولی وضعیت جوریه ك
دیگه پنجشنبهها باید مرده ها بیان بیرون و واسه ما زنده ها فاتحه بخونن و گریه کنن .
بیم آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم
مبادا خسته شوی
و بیم آن دارم که سکوت کنم
مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی !