میگفت:
معمولا آدمایی که زود میتونن حال بقیه
رو خوب کنن خودشون کسی رو ندارن که
حال بدشونو خوب کنه.️
آدمی
تکه هایی از یک
دلتنگی عظیم
است!
از ترکیب ثانیه هایی
که بوی تنهایی دارند . .
صبح تا شب به هر نحوی که میشد میگذشت ، اما شب که میآمد غصهها و رنجها میآمدند.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یک انسان اگر بخواهد حتی با صدایش هم می تواند در آغوشت بگیرد:))!
هدایت شده از
من سرباز جبهه احساساتم بودمو انقدر کسی از زخمی شدنم باخبر نشد که در نهایت مُردم .