eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
در انتظارِ یک خوشبختی بزرگ ، تمام شادی های کوچکم را در غم های بی سر و ته خلاصه کرده ام .
نوشته بود زندگی داره هر روز "کی فکرشو میکرد" تر میشه!..
‏و آن قدر حس تنهایی دارم که انگار یک بار توسط تمام آدم‌های دنیا ترک شده‌ام.
ما مُرده ایم ، توهمِ زندگی کردن را میزنیم؛
زندگی تنها زندانیست که آدم‌ها بی گناه به آن وارد و گناهکار از آن خارج می‌شوند‌ .
اندوهگین‌نیستم من‌اندوه‌ِجهانم! ودرسینه‌ام‌سرزمینی‌می‌گرید:)))
غریبه بود . . نه مانند غریبه هایی که در خیابان از کنار آن ها رد میشدم؛ غریبه بود مانند شعری که از بر‌ش بودم اما شاعرش من نبودم.
ولی مردم ما زندگی نمیکنن ك به رویا هاشون برسن ؛ زندگی میکنن تا بمیرن ‌!
میگفت: یه سری از آدما انگار اومدن تو زندگیم که هر چند وقت یه بار قلبمو از جاش در بیارن بگیرن تو مشتشون و جلوی چشام خوردش کنن بعد بزارن سرجاش...
محزون، مغموم و معدوم مابینِ چرخِ گردونِ هستی . . .
از زندگی سر در آورد و سرش به سقف خورد !