eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
این همه زخمِ نهان هست و مجالِ آه نیست.
می‌گفت: ‏روابط انسانی دیگه واقعا پیچیده شدن، دلم میخواد با کمد و تخت خوابم رفیق باشم فقط.
در حقیقت غم و اندوه، چنان در دلم انباشته شده بود که دیگر با هیچ ضربه‌ای کم و زیاد نمی‌شد..
و تو گاهی به وسعت تمام تاریخ، بغض‌های بی‌دلیل داری برای گریستن، آنقدر که برایشان "چشم" کم می‌آوری.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر جا هوا مطابق میلت نشد برو؛ فرق تو با درخت همین پای رفتن است:))!
سلام
یک توده در حال فسخ و تجزیه بودم ، گویا همیشه اینطور بوده و خواهم بود ، یک مخلوط نامتناسب عجیب .
کاش جای کشتی‌هایم ، خودم غرق می‌شدم !.
فریادهایی از جنس سکوت درونم اشک میریزند...
سکوتِ اختیاری ، تثبیت یه درد کهنه‌ست؛
تنها چیزی که می دانم این است که تن من مملو از زخم است و هنوز روی پاهای خودم ایستاده‌ام:))))