سخت جانی هم حدی دارد ؛ گاهی آنقدر میشود عمیق به حالم گریست که در پهنایش میشود جسمِ بی جانم را دفن کرد .
میگفت:
ناراحتی آدما رو جدی بگیرید!
ناراحتی از اونا آدمای جدیدی
میسازه که دیگه نمیشناسینشون:))
چه بیهوده اختراع شد
سَم، شکنجه، تیغ، چوبهی دار ..
وقتی یک خاطره می تواند
نفست را بند بیاورد
زمین گیرت کند
تو را به گریه بیندازد
خونت را به جوش آورد . . .