eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هر که او بیدار تر، پر درد تر !
وقتی می‌گويند نيست ، کاغذ را گفته باشند يا برق را فرقی ندارد ، من ياد تو می‌افتم:)
میگفت: خودم را به تو سپرده بودم ، فکر نمی‌کردم آواره‌ی خیابان‌های شهر شَوم !('
چروک برداشته‌ام از غم.. انگار ک سال‌‌ها و روزها و شب‌هاست ک در آب‌های اندوه جهان شناورم.
اول آرزوها میمیرند بعد انسان‌ها؛
شب دوباره همانیم؛ آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا .. حتی اگر تمام روز، در قوی‌ترین حالت ممکن یک انسان زیسته‌ باشیم‌.
هرشب، در گوشه‌ای‌ از این‌ شهر آدم‌هایی‌ بخاطر پا گذاشتن.. بر مین خاطرات جان‌ می‌دهند !.
‏گفته بودی: اندوهت را به خاک بسپار؛ سپردم، باران آمد.. اندوهِ دیگری جوانه زد . .
بزرگ شدن همون عادت کردن به دنیاست؛