eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
انسان‌ها همگی محکومند که روزی بمیرند؛ اما ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است:))!
سلام
میگفت: آدم‌ها یک بار عمیقا عاشق می‌شوند، چون فقط یک بار نمی‌ترسند که همه چیز خود را از دست بدهند؛ اما بعد از همان یک بار، ترس‌ها آنقدر عمیق می‌شوند که عشق، دیگر دور می‌ایستد.‌‌
من آدم نوشتن و سکوتم؛نه حرف زدن!
صدایِ کلماتم را دزدیدند و در بستر تکه ای کاغذ و قلم به اسارت گرفتند؛ پس نوشتم، اما اینبار با جوهرِ اشک هایم ، نوشته هایم را در قلبِ انسان های تنها به یادگار گذاشتم:)
و زندگی بارش افکار ژرف و سلول خاکستری پر غبار زندان مغز است'
تنها چیزی که می‌تونه آدم‌ها رو تا اعماق قلبشون به هم نزدیک کنه، دردهای مشترکشونه.
جَنگ غرور هایمان که تمام شد بهم باز میگردیم !
و روزی زیر آوارِ رفتن‌ها،جان خواهیم داد؛
و بعد از سال ها نوادگانمان هیچ قصه‌ی عاشقانه ای  از نسل ما نخواهند شنید از بس که هر که آمد" رفت " و هر که" رفت " برنگشت:)))