آدم نمیتواند تحمل کند ، بالاخره باید داشت ، انسانی را باید داشت که غمِ انسان را دریابد .!
ولی خیلی از ماها مدت ها پیش مردیم!
تو سکوتی که هیچوقت، هیچکس،
هیچجوره درکش نکرد . . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
درون هر انسان، داستانی ست که دوست دارد آن را فراموش کند:))!