eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
حال مرا از شب‌ بپرس، روز هیچ از من نمیداند..!
تقریبا هیچ شبی مطمئن نبودم چه کسی را می‌خوابانم: خودم یا بخشی از افکار راجع به خودم؟!
و ما چایمان در استکان، کودکیمان در کوچه‌ ها، خوشی هایمان در سینه، عزیزانمان در دور دست و لبخندهایمان در عکس‌ ها جا ماندند: ).
گاهی برای رهایی، چیزی را از وجود خودت کم می‌کنی به امیدِ آنکه غم نیز از وجودت پاک شود. توهمی بیش نیست ولی برای اندک زمانی سرت را گرم می‌کند. .
آخرش میفهمی بی خیالی، تنها راه تحمل رفتار عجیب آدمهاست.!
-و من دلم برای حالی که برای کسی مهم نیست می‌سوزد؛
چیزی نیس فقط.. ‏من یخورده زندگی تو مشکلاتم دارم.
‌پايانى براى قصه‌ها نيست. خسته‌ام از جنس قلابى آدم‌ها. دار ميزنم خاطرات كسى را كه مرا آزرده حالم خوب است اما گذشته‌ام درد می‌كند!
هنوز ایستاده‌ایم، حتی وقتی که زانو زده‌ایم. حتی وقتی داخل استخوان‌هایمان اندوه کاشته‌اند. حتی وقتی که دیگر نفس تازه‌ای به ریه‌هایمان نمی‌رسد؛
زندگیم یه جوری شده انگار شب و وسط جنگل با یه درصد شارژ گیر کردم و اونیم که، بهش زنگ میزنم خاموشه...