eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
شد شد، نشد با درد بعدی ، غم کهنه‌ام را از یاد میبرم:)))
در لابه‌لایِ درزهای قلبم بادی سرد نفوذ میکند ، انگار میخواهد خبر مرگ خورشید را برساند !
میگفت: -وحشتناك‌ترین قسمت رفتنا زمانیه ك از خواب بیدار میشی و یادت میفته‌ آره ؛ تموم شده و خواب نبود. . .
ولی من کِی وقت کردم انقدر روح و روانمو داغون کنم؟
هزار سال خسته‌ ام از این دو روزِ زندگی.
درد را حس میکنم در بند بندِ استخوانم!
من قدیمی‌ترین پایتخت اندوهم
غمگینت خواهند کرد، بسیار هم غمگین، آن وقت حتما مرا به خاطر خواهی آورد:)))
خیلی دلم می خواهد بروم ، به جایی دور ، بسیار دور ؛ به مکانی بروم که هرگز باز نگردم . .
دکتر هیچ خبر داشتی نهنگا خیلی بدبختن؟! اونا هر چی گریه کنن دل دلبرشون نمیلرزه دلبراشون فکر میکنن آب دریاست که رو صورتاشونه برای همین یهو دل نهنگا میپوکه برای همین یهو میریزن کنار ساحل و میمیرن . نخند دکتر؛من خودمم یه نهنگ مُردم.!