eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یه قسمتی از من درد میکنه که واسش اسمی ندارم، صدایی ندارم،مکانی ندارم،حالتی ندارم،توضیحی ندارم،فقط میتونم بگم یه بخشی از من درد میکنه .
و من توده‌ای از افکار بی‌پایانِ فهمیده نشده ؛
دلخور از همگان می‌نشست و به ماه خیره می‌شد می‌دانست که او نگاه‌های تنها را خیلی خوب می‌شناسد:))
میگفت: من گمان می‌کردم که برای دلباخته کردنش باید لبخند برلبانش بنشانم ولی هربار که می‌خندید این من بودم که عاشقش می‌شدم !.
از کودک فال فروش پرسیدم : چه می‌کنی؟ گفت : از سادگی انسان‌ها تکه نانی به دست می‌آورم؛ این‌ها از منی که در امروز خود مانده‌ام، فردایشان را میخواهند ..
و او در راه یافتن زندگی، زندگی را فراموش کرد!
به واژه‌ها تهمت نزنیم ؛ جنگ شاید دلش می‌خواست نام گُلی باشد(:
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
انقدر دنبال آدم اشتباه ندویین، آدم درست اصلا فرار نمیکنه:))!
هدایت شده از ‹اغمــایی‌ها›
شرایط تبادلات . 1.فقط تبادلات به صورت ویویی و ساعتی انجام میشه تب ادمینی❌ 2.تبادلات با بنر صورت نمیگیرد فقط و فقط ریپ! 3.آمار برای انجام تبادل +500 با ویو فول در صورت داشتن شرایط بالا به آیدی زیر مراجعه کنید @Amm_hm
سلام