eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ولی بنظرم آدما خیلی خوب میفهمن کی دوسشون داره کی نداره، پس خیلی خودتونو خسته نکنین برای ثابت کردن حستون:))!
سلام
دایره‌ی امنِ من از خودم شروع میشود و در خودم پایان می‌یابد.
‏مامان بزرگم میگفت:«هوا که خنک میشه،درخت‌هایی که سایه مینداختن فراموش میشن.»
یه نفری نمیتونم ادامه بدم ، کاش چندنفر بودم:)
این روزا روزایین که هیچ کاری نمیشه کرد جز اینکه دست نوازش بکشی روی شونه‌ی خودت و بگی از پس اینم برمیای درحالی که میدونی داری بهترین خودت رو ارائه میدی و این تنها چیزیه که توی این نقطه از زندگی مهمه ! . .
‹اغمــٔـا›
؛
حوصله صحبت کردن با بقیه رو ندارم دوست دارم تا همیشه توی اتاقم تنها بمونم به سکوت گوش بدم و تاریکی رو تماشا کنم تنهایی می ارزه به این دنیا و آدماش.
«ما مردمی هستیم که شادی را نمی‌دانیم» 
من از فریب دادن خودم میترسم، میترسم که به واقعیت آن طور نگاه کنم که خودم دلم میخواهد نه آنطور که واقعا هست ..
میگفت: هرکسی که منو میشناخت صدام میکرد منطقی ، بی احساس ، گاهی هم سنگدل اما واقعا اینطوری نبودم حتی شاید از پراحساس‌ترین آدما هم احساساتی‌تر بودم ، اما اعتقاد داشتم نباید افسار این احساسات رو رها کنم ، نمیخواستم بی موقع اسیر عشق باشم همه احساساتم را سرکوب کردم ، تا آدمش برسد ، تا موقعش برسد ، تا احساسش کنم ، رسید اما نشد:)))
خلاصه شد‌ در رفت آدم ماندن نبود .