این روزا روزایین که هیچ کاری نمیشه کرد جز اینکه دست نوازش
بکشی روی شونهی خودت و بگی از پس اینم برمیای درحالی که
میدونی داری بهترین خودت رو ارائه میدی و این تنها چیزیه که
توی این نقطه از زندگی مهمه ! . .
‹اغمــٔـا›
؛
حوصله صحبت کردن با بقیه رو ندارم دوست دارم تا همیشه توی اتاقم تنها بمونم به سکوت گوش بدم و تاریکی رو تماشا کنم تنهایی می ارزه به این دنیا و آدماش.
من از فریب دادن خودم میترسم،
میترسم که به واقعیت آن طور نگاه کنم
که خودم دلم میخواهد نه آنطور که واقعا هست ..
میگفت:
هرکسی که منو میشناخت صدام میکرد منطقی ، بی احساس ، گاهی هم سنگدل اما واقعا اینطوری نبودم حتی شاید از پراحساسترین آدما هم احساساتیتر بودم ، اما اعتقاد داشتم نباید افسار این احساسات رو رها کنم ، نمیخواستم بی موقع اسیر عشق باشم همه احساساتم را سرکوب کردم ، تا آدمش برسد ، تا موقعش برسد ، تا احساسش کنم ، رسید اما نشد:)))