ولی من نصف زندگیم صرف این شد که به آدمای مهم زندگیم بفهمونم با من نجنگ من دشمنت نیستم.
حال که از ساده ترین چیز ها متاثر میشوی
بسی رنج خواهی برد دوست من
این جهان با آدم های بسیار حساس
سر سازگاری ندارد ..
‹اغمــٔـا›
تا خرخره از حرف پرم! با که بگویم؟! این شهر پر از کور و کر و لال و نفهم است . .
چَشم هایِ سبزه تو تیره خلاص است ؛
مزن پلکت را . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
من دیگه نمیدونم چی درست و چی غلطه شانسی دارم ادامه میدم زندگیمو:))!