eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی بعضی وقتا هم آدم ؛ تنهایی رو انتخاب میکنه تا تنهاتر نشه.
کلمات از شرح احوالِ ما عاجزند !
قرار بود به یکدیگر صدمه نزنیم ولی زدیم، بارها و بارها.
همیشه بر آنم تا دل کسی را نشکنم اما وقتی به خود نگا میکنم تکه تکه ام:)))
شازده‌کوچولوپرسید:چرا آدما وقتی‌ میفهمن‌بودنشون‌ باعث‌ دلگرمیته‌ خودشونو ازت‌ دریغ میکنن؟ روباه‌گفت: خب‌ بالاخره‌ یجایی‌ باید معلوم‌ بشه‌ که آدم نیستند؛
میگفت: درک کردن یك هنره و همه هنرمند نیستند !
وقتی با او صحبت می‌کردند ، خسته‌اش می‌کردند. اذهان کوچک و سطحی‌اندیش‌شان پر از خالی بود.
و در نهایت ، تنها آموخته‌ای که به کارت خواهد آمد ، این است که چطور در تنهایی مطلق ، قوی بمانی...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمی که فکرش درگیر باشه حتی اگه کل شهرم پیاده راه بره خسته نمیشه:))!
سلام