شازدهکوچولوپرسید:چرا آدما وقتی میفهمنبودنشون باعث دلگرمیته خودشونو ازت دریغ میکنن؟
روباهگفت: خب بالاخره یجایی باید معلوم بشه که آدم نیستند؛
وقتی با او صحبت میکردند ، خستهاش میکردند. اذهان کوچک و سطحیاندیششان پر از خالی بود.
و در نهایت ، تنها آموختهای که به کارت خواهد آمد ، این است که چطور در تنهایی مطلق ، قوی بمانی...
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمی که فکرش درگیر باشه حتی اگه کل شهرم پیاده راه بره خسته نمیشه:))!