eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
شازده‌کوچولوپرسید:چرا آدما وقتی‌ میفهمن‌بودنشون‌ باعث‌ دلگرمیته‌ خودشونو ازت‌ دریغ میکنن؟ روباه‌گفت: خب‌ بالاخره‌ یجایی‌ باید معلوم‌ بشه‌ که آدم نیستند؛
میگفت: درک کردن یك هنره و همه هنرمند نیستند !
وقتی با او صحبت می‌کردند ، خسته‌اش می‌کردند. اذهان کوچک و سطحی‌اندیش‌شان پر از خالی بود.
و در نهایت ، تنها آموخته‌ای که به کارت خواهد آمد ، این است که چطور در تنهایی مطلق ، قوی بمانی...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمی که فکرش درگیر باشه حتی اگه کل شهرم پیاده راه بره خسته نمیشه:))!
سلام
می‌گفت: من هرشب منتظر یکی ام که بهم پیام بده ، خوبی ؟ تا بگم خوب نیستم و فقط دارم تظاهر میکنم و از شدت کلافگی ، خستگی ، بی حوصلگی رنج میبرم . نیستم آقا من خوب نیستم .
بدون شک، انسان تنها موجود زنده در این دنیاست که می‌تواند با فکرکردن به گذشته و اتفاقاتی که دیگر توانایی تغییرشان را ندارد، خودش را آزار دهد ..
کاش بدانید دلِ آدمی چقدر می‌شکند وقتی دنبالِ کسی می‌گردد اما پیدایش نمی‌کند:))))
‹اغمــٔـا›
؛
‏من آموخته بودم حرف‌هایی وجود دارد که باید پنهان و ناگفته بماند تا از هرگونه آسیب و رنجی مصون بمانم. وقتی آنچه که در نظرم گفتنی بود را بیان کردم و آسیب دیدم، از آن پس دچار تردید شدم ؛ پس از آن همه چیز برایم ناگفتنی شد.