شازدهکوچولوپرسید:چرا آدما وقتی میفهمنبودنشون باعث دلگرمیته خودشونو ازت دریغ میکنن؟
روباهگفت: خب بالاخره یجایی باید معلوم بشه که آدم نیستند؛
وقتی با او صحبت میکردند ، خستهاش میکردند. اذهان کوچک و سطحیاندیششان پر از خالی بود.
و در نهایت ، تنها آموختهای که به کارت خواهد آمد ، این است که چطور در تنهایی مطلق ، قوی بمانی...
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمی که فکرش درگیر باشه حتی اگه کل شهرم پیاده راه بره خسته نمیشه:))!
میگفت: من هرشب منتظر یکی ام که بهم پیام بده ، خوبی ؟
تا بگم خوب نیستم و فقط دارم تظاهر میکنم و از شدت کلافگی ، خستگی ، بی حوصلگی رنج میبرم .
نیستم آقا من خوب نیستم .
بدون شک، انسان تنها موجود زنده در این دنیاست که میتواند با فکرکردن به گذشته و اتفاقاتی که دیگر توانایی تغییرشان را ندارد، خودش را آزار دهد ..
کاش بدانید
دلِ آدمی چقدر میشکند
وقتی دنبالِ کسی میگردد
اما پیدایش نمیکند:))))
‹اغمــٔـا›
؛
من آموخته بودم حرفهایی وجود دارد که باید
پنهان و ناگفته بماند تا از هرگونه آسیب و رنجی
مصون بمانم. وقتی آنچه که در نظرم گفتنی بود
را بیان کردم و آسیب دیدم، از آن پس دچار تردید
شدم ؛ پس از آن همه چیز برایم ناگفتنی شد.