"سكوت"
در دنياى ما زخم خورده ها
كه دستمان به هيچ جايى بند نيست
يك قانون است!
قانونى با چهار حرف
که هزاران درد پشتش نهفته است...
‹اغمــٔـا›
من همانم که به دادم کسی جز من نرسید، من همانی که صدایم به رسیدن نرسید . .
می خواستم که شعله شوم سرکشی کنم.
مرغی شدم به کنج قفس بسته و اسیر . .
@AghmaaMastan_Miram.mp3
زمان:
حجم:
6.8M
نمیخوام زندگیمون ریسکی باشه بی رحم:)"
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قشنگی زندگی به اینه که هرچی جلوتر میری از تعداد آدمای دورت کم میشه و به کیفیتشون اضافه میشه:))!
بدترین حالت موقعیه که خودت خوب نیستی میخوای حال یکی رو خوب کنی و چیزایی میگی که خودتم میدونی همش حرفه !
خود ِجناب شهریار هم وقتی نوشت :
تو بمان و دگران ، وای به حال دگران
بعدش روشو برگردوند و زیر لب گفت :
دل شکسته و اشک روان . . گواهت بس که
خوش به حال دگران:))))