eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
"سكوت" در دنياى ما زخم خورده ها كه دستمان به هيچ جايى بند نيست يك قانون است! قانونى با چهار حرف که هزاران درد پشتش نهفته است...
خسته از خویشتنم، تاب ندارم دیگر کاش می‌شد که خودم را بگذارم بروم !.
‹اغمــٔـا›
من همانم که به دادم کسی جز من نرسید، من همانی که صدایم به رسیدن نرسید . .
می خواستم که شعله شوم سرکشی کنم. مرغی شدم به کنج قفس بسته و اسیر . .
@AghmaaMastan_Miram.mp3
زمان: حجم: 6.8M
نمیخوام زندگیمون ریسکی باشه بی رحم:)" 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قشنگی زندگی به اینه که هرچی جلوتر میری از تعداد آدمای دورت کم میشه و به کیفیتشون اضافه میشه:))!
سلام
‌‌‏بدترین حالت موقعیه که خودت خوب نیستی میخوای حال یکی رو خوب کنی و چیزایی میگی که خودتم میدونی همش حرفه !
اینک از تمام من تنها تکه ای خاکی و خونی باقیمانده . . .
من درون خود حبس شده ام، من مرده ام ؛
خود ِجناب شهریار هم وقتی نوشت : تو بمان و دگران‌ ، وای به حال دگران بعدش روشو برگردوند و زیر لب گفت : دل شکسته و اشک روان . . گواهت بس که خوش به حال دگران:))))
عمیقا دلم میخواد فراموشی بگیرم هیچ کس و هیچ چیز یادم نیاد .