eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میدانی از چه اندوهگینم؟. بُگذریم هرچه گویم بیهوده هست..!
آنقدر می آیند و "نمی مانند" می آیند و بلاتکلیفمان می کنند..؛ می آیند و دل می شکنند، که اگر کسی بیاید و اهل ماندن هم باشد، مادیگر نمی مانیم‌. . .
از احساسات متنفرم اونا همیشه دردسرسازن همیشه آسیب میزنن، همیشه با مغزم تو جنگن و نمیزارن اون شکلی که فکر میکنم عمل کنم هیچوقت نمیزارن درست زندگی کنم و فقط سوهان روحم میشن .
بودند ولی نصفه و نیمه ! با خود اینگونه می پنداشتند که با بودن های پوشالی شان کنار خواهیم آمد . اما امان از باور های غلط !: )
آرام شده ام مثل درختی در پاییز وقتی تمام برگ هایش را باد برده باشد ...!
حرفی برای گفتن نیست، وقتی سال ها در اعماق سکوت فرو رفته ای؛
میگفت: دوستانم می‌رنجاندنم مدام از دشمنانم چیزی در خاطرم نیست .
و حال هیچ احساسی در من باقی نمانده دیگر نه از خیس شدن زیر باران لذت میبرم و نه مثل قبل با آهنگ هایم آرام میشم این من تماما نابود شده است ..
خاطرات همه را میکشند اما کسانی که حافظه قوی دارند را به طرز فجیعی زجرکش میکنند.!
‹اغمــٔـا›
؛
من زنده نیستم. من لابه‌لای افکارم مُردم. من مردم و کسی نفهمید. چرا باید کسی بفهمد؟ اصلا مگر همه نمیمیرند؟ پس کی زنده است؟ اینجا همه مرده اند. روزی هزار بار میمیرند،منم روزی هزار بار مرده ام.