و حال هیچ احساسی در من باقی نمانده
دیگر نه از خیس شدن زیر باران لذت میبرم
و نه مثل قبل با آهنگ هایم آرام میشم
این من تماما نابود شده است ..
خاطرات همه را میکشند
اما کسانی که حافظه قوی دارند را
به طرز فجیعی زجرکش میکنند.!
‹اغمــٔـا›
؛
من زنده نیستم.
من لابهلای افکارم مُردم.
من مردم و کسی نفهمید.
چرا باید کسی بفهمد؟
اصلا مگر همه نمیمیرند؟
پس کی زنده است؟ اینجا همه مرده اند.
روزی هزار بار میمیرند،منم روزی هزار بار مرده ام.
- سرشو میکوبه به دیوار و داد میزنه :
درد شدی رفتی توی وجودم
از اون دردا که تا عمر داری یقتو ول نمیکنه:))
سختترین بخش خودشناسی روبرویی با زخمهاییه که نقشی در به وجود اومدنشون نداشتی
اما مسئولیت ترمیم کردنشون به عهدهی توئه !
اگر کسی مرا خواست
بگویید: رفته باران ها را تماشا کند.
و اگر اصرار کرد
بگویید: برای دیدن طوفان ها
رفته است
و اگر باز هم سماجت کرد،
بگویید:
رفته است تا دیگر بازنگردد:))))