سختترین بخش خودشناسی روبرویی با زخمهاییه که نقشی در به وجود اومدنشون نداشتی
اما مسئولیت ترمیم کردنشون به عهدهی توئه !
اگر کسی مرا خواست
بگویید: رفته باران ها را تماشا کند.
و اگر اصرار کرد
بگویید: برای دیدن طوفان ها
رفته است
و اگر باز هم سماجت کرد،
بگویید:
رفته است تا دیگر بازنگردد:))))
آدمها دل دارند
پا دارند،
بندِ دلشان که پاره شود
بند کفش هایشان را
محکم می کنند
و می رونـد...
@AghmaaSalar Aghili - Che Mikesham (128).mp3
زمان:
حجم:
4M
ای دل ببین ز داشتن تو چه میکشم'!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
به فرزندان خود دل کندن بياموزيد وگرنه مجبورن جون کندن رو ياد بگيرن:))!
وصیت کردهام بعد از مرگم،
همراه من
دو فنجان چای هم دفن کنند!
شاید صحبتهای من با خدا به درازا کشید ..
بههرحال دلخوریها کم نیست:))