eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
چشمهایش فریاد میزد دیگر توانی برای ادامه ندارد، امالبخند همچنان از روی لبهایش محو نمیشد. . .
لابلای کابوس هایش به دنبال رویا بود !
+زندگیت چطوره؟! من:بیشتر مواقع را در اتاقم میماندم،مدام منتظر بودم اتفاقی بیفتد!البته نمیشد گفت زندگی میکنم،در محیط های بسته فقط اتفاقات تکرار میشوند.
شادی هایمان در میانِ امواج درد ها غرق شد؛
حرفهایی‌ست که نه گفتن دارد، نه نگفتن! اگر بگویی همه را از دست می دهی نگویی،خودت از دست می روی! این بزرگترین دلیل پیر شدن است ...
گاهی گریه آدمها نه از سرِ ضعف؛ بلکه از این بابت است که مدتِ طولانی قوی بودند !
‹اغمــٔـا›
اونجا که شادمهر میگه: کجا دیدی که تنهایی غماشو با خودش برده؟!
اونجا که امیر وجود میگه : به که دل خوش باشم، استخوان های من از درد نه، از آدم ها تیر میکشد
تو نقطه ایم که نا امیدی مثل کَنِه چسبیده بهم .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هروقت که احساس کردی تنهایی به این فکر کن که میلیون ها سلول تو بدنت وجود داره که به تنها چیزی که فکر میکنن توای:))!
سلام