حرفهاییست که نه گفتن دارد، نه نگفتن!
اگر بگویی همه را از دست می دهی
نگویی،خودت از دست می روی!
این بزرگترین دلیل پیر شدن است ...
‹اغمــٔـا›
اونجا که شادمهر میگه: کجا دیدی که تنهایی غماشو با خودش برده؟!
اونجا که امیر وجود میگه :
به که دل خوش باشم، استخوان های من
از درد نه، از آدم ها تیر میکشد
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هروقت که احساس کردی تنهایی به این فکر کن که میلیون ها سلول تو بدنت وجود داره که به تنها چیزی که فکر میکنن توای:))!
خیال می کردم مرگ پدیدهای است مربوط به بدن آدم، حالا میفهمم که فقط یکی از احوال روحی آدم است.
میدونی..
همه ی آدما یه روز تمام میشن
نشون نمیدن، مثل قبل لبخند نمی زنند
زندگی نمی کنند
نمیبخشن و محبت نمیکنند!
آدما یک روز برایِ خودشون هم تموم میشن!
فقط " بودن " رو ادامه میدن...
انگار یه چیزی از وجودم گم شده، یه عزای ناشناخته و غمی که نمیتونم براش سوگواری کنم کلمه ی مبهمی که انگار توی حروف فارسی معادلی نداره. . .