eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
حرفهایی‌ست که نه گفتن دارد، نه نگفتن! اگر بگویی همه را از دست می دهی نگویی،خودت از دست می روی! این بزرگترین دلیل پیر شدن است ...
گاهی گریه آدمها نه از سرِ ضعف؛ بلکه از این بابت است که مدتِ طولانی قوی بودند !
‹اغمــٔـا›
اونجا که شادمهر میگه: کجا دیدی که تنهایی غماشو با خودش برده؟!
اونجا که امیر وجود میگه : به که دل خوش باشم، استخوان های من از درد نه، از آدم ها تیر میکشد
تو نقطه ایم که نا امیدی مثل کَنِه چسبیده بهم .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هروقت که احساس کردی تنهایی به این فکر کن که میلیون ها سلول تو بدنت وجود داره که به تنها چیزی که فکر میکنن توای:))!
سلام
خیال می کردم مرگ پدیده‌ای است مربوط به بدن آدم، حالا می‌فهمم که فقط یکی از احوال روحی آدم است.
میدونی.. همه ی آدما یه روز تمام میشن نشون نمیدن، مثل قبل لبخند نمی زنند زندگی نمی کنند نمی‌بخشن و محبت نمی‌کنند! آدما یک روز برایِ خودشون هم تموم میشن! فقط " بودن " رو ادامه میدن...
انگار گلویم را سنگ قلاب کرده باشند ، از آن حرفی بیرون نمی آید !
من ماهیِ پر زخمی که رها شده میانِ دریای شور:)
انگار یه چیزی از وجودم گم شده، یه عزای ناشناخته و غمی که نمیتونم براش سوگواری کنم کلمه ی مبهمی که انگار توی حروف فارسی معادلی نداره. . .