eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و ما يک مشت دردِ متحركيم.
انگار گَردِ غم پاشیده اند در سیاهی شب.
به شب ها بگویید کمی دست از گلویمان بر دارد راه نفسمان تنگ است:)))
الان که به گذشته نگاه میکنم میبینم این من بودم که در همه حال برای نگه داشتن آدمای زندگیم تلاش میکردم ، و با چنگ و دندون نگهشون میداشتم ...
زندگی دروغ بود؛ ما برای مرگ به زمین پا گذاشتیم !
جایی بین غم و خستگی گیر کردم.
‏و به کجا میتوانستیم فرار کنیم، اگر "خواب" نبود...؟(:
ما خود شکسته ایم چه باشد شکست ما!
+ ترس یه مدل مریضیه؛ اگه بهش مبتلا بشی و درمانش نکنی، کل وجودتو می‌گیره. - چجوری می‌شه درمانش کرد؟! + باید باهاش رو به رو بشی.
میگفت: حال این روزا حال بارونیه،که بند نمیاد `
دلم گرفته اما سکوت میکنم ... بگذار حرفها آنقدر یکدیگر را بزنند تا بمیرند