الان که به گذشته نگاه میکنم میبینم این من بودم که در همه حال برای نگه داشتن آدمای زندگیم تلاش میکردم ، و با چنگ و دندون نگهشون میداشتم ...
+ ترس یه مدل مریضیه؛ اگه بهش مبتلا بشی و درمانش نکنی، کل وجودتو میگیره.
- چجوری میشه درمانش کرد؟!
+ باید باهاش رو به رو بشی.