eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما جوان ترین پیر شده های قرنیم .
سکوت مثل وزنه ای روی سینه مینشیند ، وآرام آرام نفس کشیدن را سخت میکند .
ما قربانیان بخشیدن های مکرریم !
وقتی یه نفر بهم میگه نیمه پر لیوان رو ببین ، دلم میخاد لیوان رو بزنم تو سرش بگم تو چیزی توش میبینی؟؟
از خستگی و درماندگی تمام سلول های بدنش در حال فروپاشی بود ولی همچنان سکوت کرده بود و گاهی لبخند میزد .
«نمی‌دانم چرا این‌قدر خالی شده‌ام نه حرفی برای گفتن دارم و نه کاری برای کردن»
وقتی به سکوت عادت کنی ، دیگه حرف زدن سخت و گاهی غیر ممکن میشه..
از یک سنی به بعد همین میشه که فروغ فرخزاد میگه: در برابر بی مهری هیچ نمیگویم ! سکوت و سکوت و سکوت ... انگار که لال شده باشم ؛ شایدهم کور و کر دیگر نه انرژی توضیح دادن دارم و نه حوصله اش را!
صبر ؟! تا کی ای بزرگ ؟ ما ز صبر بسیار جوانی داده ایم بر باد ...
یکجا باید بپذیری که قرار نیست همه همون قدر که تو دوسشون داری، همون قدر زیاد و از همون جنس دوستت داشته باشن، تقصیر توام نیست:))))
پر از درد های از پیش تعین نشده ؛