eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
؛
اگه بخوام از احوالاتِ این روزام بگم ، اینطوریه که انگار دوزِ بالایی از مورفین به روحم تزریق شده .. و نسبت به هر اتفاقِ خوشایند و ناخوشایندی ، کاملاً خنثی و بی‌حسم .!
من از زندگی کردن بدون واقعا زندگی کردن خستم.
دنیا پر از آدمای تنهاست، که می‌ترسن اولین قدم رو بردارن..
من با وحشت تنهایی آشنایم، نه تنهایی در خلوت بلکه تنهایی در میان مردم؛
همه یه روزی برمیگردن، ولی روزی که ما دیگه یاد گرفتیم بدون اونا زندگی کنیم !
لبخندش ناشی از قدرتش بود وگرنه درون پرآشوبی داشت ..
ولی یه روز قلبمو در میارم با تمام وجود لهش میکنم،تا تاوان تمام دردا و رنج هایی که بخاطرش کشیدمو بگیرم:)
دست کشیدم رو خاطرات مرده،زخمام تیرکشید...
مامان‌بزرگم همیشه می‌گفت: دلخوری‌های ریز ریز بی‌مهری‌های بزرگ میاره "
به تو حاصلی ندارد ؛ غمِ دل گفتن.
توییت امشب: