من تمام شدهام؛ حال اگر اطمینان دارید که با ادامه دادن و امیدوار بودن چیزی درست میشود، خودتان مرا ادامه دهید، آنطور که میخواهید. از من کاری برنمیآید .
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
زندگی ؟
انگار تو گرمای تیر ، تو تاکسی ، پشت چراغ ، شیشه پایین ، بغل اگزوز یکی از این خاورا گیر افتادم که هی پشت سر هم گاز میده .
میگم الان تموم میشه ...
الان تموم میشه ...
نبودنتان اندکی دشوار است و با گذر زمان فراموش میشود،و اِلّا از حق نگذریم بودنتان دردی ز ما دوا نکرد.
وقتی انسانی از درد دیوانه میشود، دیگران دردش را نه، فقط دیوانگیهایش را میبینند:)
آخرین پرنده را هم رها کردهام اما هنوز غمگینم ، چیزی در این قفسِ خالی هست که آزاد نمیشود !.