eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
لباس غم، همیشه اندازه‌ی تن ما بود !
و کاش بجای این رفتن ها ، کمی هوای ماندن به سرتان بزند . .
‏من تمام شده‌ام؛ حال اگر اطمینان دارید که با ادامه دادن و امیدوار بودن چیزی درست می‌شود، خودتان مرا ادامه دهید، آنطور که می‌خواهید. از من کاری برنمی‌آید .
در زمان گم شده ام، جسمم در آینده به سر می‌برد و احساساتم در گذشته مانده اند:)))
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
زندگی ؟ ‏انگار تو گرمای تیر ، تو تاکسی ، پشت چراغ ، شیشه پایین ، بغل اگزوز یکی از این خاورا گیر افتادم که هی پشت سر هم گاز میده . میگم الان تموم میشه ... الان تموم میشه ...
نبودنتان اندکی دشوار است و با گذر زمان فراموش میشود،و اِلّا از حق نگذریم بودنتان دردی ز ما دوا نکرد.
وقتی انسانی از درد دیوانه می‌شود، دیگران دردش را نه، فقط دیوانگی‌هایش را می‌بینند:)
آخرین پرنده را هم رها کرده‌ام اما هنوز غمگینم ، چیزی در این قفسِ خالی هست که آزاد نمی‌شود !.
غمگین است ؛ نگاه کردن به چهره شکسته این آدم ها که همه از لبخندی مضحک و بی‌احساس برای پنهان کردنِ قلبِ هزار تکه اشون استفاده می‌کنن . .
و در آخر میفهمی صبور نبودی، مجبور بودی.