eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
فراموشی نعمت است، وقتی که حافظه‌ات از درد جان می‌کَند !
ما چقدر دیر متوجه می‌شویم که زندگی یعنی همان دقایق و ساعاتی که با کمال شتاب‌زدگی و بی‌رحمی انتظارِ گذشتن آن را داشتیم . . .
به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم چیزی شبیه بیهوشی به مدت چند ماه"
همیشه می ترسیدم کسایی که دوست دارم رو از دست بدم اما حالا از خودم می پرسم کسی هم هست از اینکه روزی منو از دست بده بترسه!؟
دل سپردن به رهگذری عجول ؛ بی‌دلم کرد . !
احوال خود چه گویم ناگفتنی‌ست حالم.
که اهل درد می‌داند دلیل قامتِ خم را "
و زمان ، درمانی برای درد ها نداشت . ‌ .
راهِ‌فراری‌نیست ، دردازهرطرف‌مارومحاصره‌کرده:))
‹اغمــٔـا›
قصه اینجاست که شب بود و هوا ریخت بهم.. من چنان درد کشیدم که خدا ریخت بهم . .
من که اصرار ندارم،تو خودت مختاری یا بمان، یا که نرو، یا نگهت میدارم . .
توییت امشب: