‹اغمــٔـا›
کاش یه نفر بیاد محکم بزنه تو گوشم بگه : نترس همش یه کابوس بود ..
کاش یکی برمی گشت میزد توی گوشم میگفت: یکم به فکر خودت باش لعنتی ، داری تموم میشی..
آنقدر بین آدما احساس غربت کرده ام که گاه فکر میکنم موجود ناشناخته ای هستم، بین تمام این آدم ها گیر افتاده ام !
‹اغمــٔـا›
گفتند چرا دل سپارم من به تو؟ چشمان تورا ندیده بودند آنها مگر . .
قصه اینجاست که شب بود و هوا ریخت بهم..
من چنان درد کشیدم که خدا ریخت بهم . .
@AghmaaKasra Zahedi - Del Del Nakon.mp3
زمان:
حجم:
8.2M
غم عشق تو کم نیست نیستی و دل تو دلم نیست:)))'
#بگوشیم🌱