eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
پرسید چگونه خود را ساختی، گفتم زخم به زخم
تو از سمتی سقوط میکنی که بهش تکیه کرده بودی . !
مشکل ما این بود که نه انقدر بد بودیم که کنارمون بذارن نه انقدر خوب بودیم که واسه داشتنمون تلاش کنن ؛ ما کلا بلاتکلیف بودیم.
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
ما فکر می‌کنیم آدمای ساکت شنونده‌های خوبی هستن ، اما من خفه‌خون می‌گیرم تا آدما تنهام بذارن ...
و ‏خدا یاری‌کند قلبی را که در آرزوی چیزی‌ست که تقدیرش نیست . !
باید چیزی نمی پرسیدیم ، باید چیزی نمی‌دانستیم ، باید چیزی نمی‌فهمیدیم ، این "فهمیدن" بود که درد داشت و این ما بودیم که درمانی نداشتیم .
من داستان آن گل سرخم که عاقبت دلسوزی نسیم سرش را به باد داد . ‌
نمی‌دانم چه می‌شود که آدم‌ها قصه‌ای را شروع می‌کنند و در زیباترین قسمت رها می‌کنند . . .
گاهی اوقات بهتر است همه چیز را آن طور که هست رها کرد ؛ اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند . !
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مانع از رفتن آن که میرود نشو زیرا هرگز نخواهی توانست آن را که می‌آید ملاقات کنی:))!