آنها دروغگو هستند و میدانند که دروغگو هستند و میدانند که میدانیم که دروغگویند و با این وجود با صدای بلند دروغ میگویند.!
یه چیز در مورد زندگی یاد گرفتم اونم اینه که :
تو میتونی برای یک نفر مهم باشی ولی نه برای همیشه .
کاش ناشناخته می ماندند؛
آدم هایی که فکرمیکردیم بهتریناند..
آن هایی که رویِ معرفتشان حساب کردهبودیم،
کاش سر از کارشان در نمیآوردیم
آن رویِ سکه شان را نمیدیدیم،
نقابشان را کنار نمی زدیم،
کاش تصوراتمان را، اعتمادمان را، آرامشمان را، خراب نمیکردیم .
هرگز نگو بعد من به کجا میروی یا من بعد تو چه میکنم، بعدِ تو دیگر بعدی برای من نمانده است:))))
تنهایی ادم ها بزرگ است خیلی بزرگ، شاید به وسعت یک دریا حتی؛ اما برای پر کردنش یک لیوان محبت کافیست. .
‹اغمــٔـا›
من که اصرار ندارم،تو خودت مختاری یا بمان، یا که نرو، یا نگهت میدارم . .
هیچکس چشم به راه من دیوانه نبود
هرچه بر در زدم انگار کسی خانه نبود . .
+ میخوام برم!
- میشه تو بمونی، من برم؟
+ وا چرا آخه؟
- چون رفتن آسونه ولی موندن وُ
دیدنِ رفتن سخته خیلی سخت :)!