eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
واژه‌ها بی‌اهمیت می‌شوند وقتی چشم‌ها و دست‌ها گویای همه چیز هستند؛
تکرار، تکرار، تکرارِ اندوه. علاج کجاست؟ دوا کجا‌؟
همه مان افرادی معمولی هستیم ؛ خسته کننده ایم و شگفت انگیزیم ؛ همه مان خجالتی هستیم و شجاعیم ؛ قهرمانیم و بی پناهیم ؛ فقط به روزش بستگی دارد . !
غمگینم اما افسوس که اشک‌هایم مرا همراهی نمی‌کنند .
از او پرسید : چرا همیشه مشکی می‌پوشی ؟ جواب داد : برای زندگی‌ام عزادارم . . .
و فریادی که در تنهایی شکست:)
‹اغمــٔـا›
شب دل کندنت می پرسم آیا باز میگردی؟ جوابت هر چه باشد ، بر سوال خویش میگریم . .
همنشینی با کسی دلتنگی‌ام را کم نکرد ؛ کاش می‌شد لحظه‌ای از دست تنهایی گریخت . .
وقتایی هست که کاملا ارادی، دوست‌نداریم حالمون خوب شه، چون اون درد، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزی هست که از دست دادیم.
اندوه مرا بچین که رسیده ‌است ؛
" زخمی دگر بزن که نیفتاده‌ام هنوز . . "