همه مان افرادی معمولی هستیم ؛ خسته کننده ایم و شگفت انگیزیم ؛ همه مان خجالتی هستیم و شجاعیم ؛ قهرمانیم و بی پناهیم ؛ فقط به روزش بستگی دارد . !
‹اغمــٔـا›
شب دل کندنت می پرسم آیا باز میگردی؟ جوابت هر چه باشد ، بر سوال خویش میگریم . .
همنشینی با کسی دلتنگیام را کم نکرد ؛
کاش میشد لحظهای از دست تنهایی گریخت . .
وقتایی هست که کاملا ارادی،
دوستنداریم حالمون خوب شه،
چون اون درد، آخرین حلقهی اتصالمون
به چیزی هست که از دست دادیم.