eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تو را می‌خواهم برای یک لحظه زیستن و بعد بگذار تا ابد ابرها ببارند.
و همه‌ی رنج‌ها در حرکت‌اند،می‌‌گذرند و روزی دیگر، انگار هرگز نبوده‌اند.
بايد يک بار به خاطر همه چيز گريه كرد. آن قدر كه اشک ها خشک شوند، بايد اين تن اندوهگين را چلاند و بعد دفتر زندگی را ورق زد. به چيز ديگری فكر كرد. بايد پاها را حركت داد و همه چيز را از نو شروع كرد.!
بر او ببخشایید. بر او که از درون متلاشیست؛
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
چيزي كه تو ميبيني فقط رنگين كموناي منه رنگ واقعي من هميشه پوچ و تهي بوده .
آنهایی که قلبمان را آتش زدند، از بوی دود گلایه کردند؛
مردن فقط با مرگ اتفاق نمی‌افتد مردن گاهی همین زندگی است که نه تمام می‌شود، نه شروع.!
انهایی که واقعا حرفی برای گفتن دارند؛ حرفی از آن نمیزنند . . .
یه روزی دلم برای خودم تنگ میشه که اینجوری ولش کردمو رفتم:)
مرا دوست تر بدار انگار که همین حالا از دستت خواهم رفت.