رنجِ او آنقدر طولانی شد
که اطرافیانش به آن عادت کردند و از یاد بردند که او سخت در عذاب است:)
ساده بود فراموشی. حتما نباید بی خبر رفت به یک جای دور مدتهای طولانی بدون هیچ نشانی گاهی وقت ها در مقابل چشم میتوان بودُ ولی تا خرخره فراموش شُد !
گاهی چاره مرگ است. مثل تنها راه آزادیِ پرنده از قفس، مثل تنها راه آزادیِ روح از کالبد چروکیده از غم. مثل تنها راه فراموشیِ خاطرات فردی که هنوز در رگهایت جاریست: )
داشتن چیزی برای گفتن و نبودن کسی برای شنیدن، خیلی وحشتناک است! اوج بی کسی است...
برشی از کتاب بادبادک باز:
همیشه داشتن و از دست دادن به مراتب آدم را بیشتر ناراحت میکند تا این که از اول نداشته باشد.!
و زمانی که به شما نیاز دارند باشید، بمانید، بسازید، در آغوش بکشید حتی از دور:)))))
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
در ازدحام دنیا اگر انسانی را یافتی که تو را میفهمد رهایش نکن، چه آنها که ما را نمیفهمند، بیشمارند:))!