‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
در ازدحام دنیا اگر انسانی را یافتی که تو را میفهمد رهایش نکن، چه آنها که ما را نمیفهمند، بیشمارند:))!
آدمها ناامید کنندهاند. کسانی که با آنها مهربانترین بودی کاری میکنند که با خودت نامهربان شوی . . .
تو که نمی دانی!
اما آدمی به نقطهای می رسد که پی می بَرد قرار نیست هیچ اتفاق تازه ای رخ دهد!
اما صبر می کند، صبر می کند، صبر...
«بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی!»
برشی از کتاب دسته دلقکها:
یه ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ در ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﺎشی؛
ﺑﻬﺶ میگن ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ!