eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاه چنان دردی بر استخوانهایم وارد می‌شود که انگار اولین‌بار است با زندگی‌ام مواجه شده‌ام و تابحال این را نزیسته‌ام . .
در رفتن هیچ چاره ای نبود و در ماندن هیچ امیدی، ما باید از اول نمی‌آمدیم !
به قول رومن رولان: آنچه از همه دردناک تر است، فقر و بیماری نیست، بیرحمی مردم نسبت به یکدیگر است .
با هم بودن، راهی بود برای فراموش کردن هراس از زندگی "
"و من گریستم! به یاد تمام رویاهایی که تا خواستیم نوازششان کنیم، پژمردند."
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ برای آنها تنها نشانه ى حیات، بخار گرم نفس هایشان است! کسی از کسی نمی پرسد:آهای فلانی! از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟چراغش نوری دارد هنوز؟:)
باید رفت تا ببینی چه کسی با پای پیاده به دنبال تو قدم برمیدارد آری زندگی است دیگر همدم میخواهد.!
اینجا که ماییم،سرزمین سرد سکوت است؛
‹اغمــٔـا›
این که از بی‌خبری کُشت مرا چیزی نیست ؛ زنده‌ام کرد به یك حرف قیامت این است . .
عمرت دراز باد که ما را فراقِ تو خوش می‌بَرد به زاری و خوش زار می‌کُشد . .
‌گمان می‌کند اگر بگریزد نجات یافته است. دریغا که اندوهِ انسان بودن سنجاق است بر سینه‌ی آدمی.