eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
"و من گریستم! به یاد تمام رویاهایی که تا خواستیم نوازششان کنیم، پژمردند."
آدم ها همه می پندارند که زنده اند؛ برای آنها تنها نشانه ى حیات، بخار گرم نفس هایشان است! کسی از کسی نمی پرسد:آهای فلانی! از خانه دلت چه خبر؟ گرم است؟چراغش نوری دارد هنوز؟:)
باید رفت تا ببینی چه کسی با پای پیاده به دنبال تو قدم برمیدارد آری زندگی است دیگر همدم میخواهد.!
اینجا که ماییم،سرزمین سرد سکوت است؛
‹اغمــٔـا›
این که از بی‌خبری کُشت مرا چیزی نیست ؛ زنده‌ام کرد به یك حرف قیامت این است . .
عمرت دراز باد که ما را فراقِ تو خوش می‌بَرد به زاری و خوش زار می‌کُشد . .
‌گمان می‌کند اگر بگریزد نجات یافته است. دریغا که اندوهِ انسان بودن سنجاق است بر سینه‌ی آدمی.
مرا قطعاً برای شکنجه دادن انتخاب کرده بود و در حقیقت بهتر ازین نمی‌توانست انتخاب بکند(((:
دنیا دچار دردسر شده و فقط هم دو راه حل موجود است: یا آنقدر بخندیم تا منفجر شویم، یا فقط منفجر شویم!
حقیقتا آدم ها را درک نمیکنم وقتی از تنهایی می نالند...! تنهایی، عادی ترین قسمت زندگی است.
هی فلانی! زندگی شاید همین باشد؛ یک فریب ساده و کوچک!.