eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مرا قطعاً برای شکنجه دادن انتخاب کرده بود و در حقیقت بهتر ازین نمی‌توانست انتخاب بکند(((:
دنیا دچار دردسر شده و فقط هم دو راه حل موجود است: یا آنقدر بخندیم تا منفجر شویم، یا فقط منفجر شویم!
حقیقتا آدم ها را درک نمیکنم وقتی از تنهایی می نالند...! تنهایی، عادی ترین قسمت زندگی است.
هی فلانی! زندگی شاید همین باشد؛ یک فریب ساده و کوچک!.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دورافتادگی از آدم‌هایی که دوست‌شان داری، شکلِ دیگری از مُردن است:))!
سلام
ما حتی به دنبال خوشی هم نیستیم تنها میخواهیم قدری کمتر رنج ببریم.
می‌گفت: به تعداد خنده‌هایی که از هم دریغ میکنیم؛ احمقیم!
من با كلمات مشكل دارم. هرچى بيشتر باهاشون سر وكلّه ميزنم بيشتر به اين نتيجه مى‌رسم كه ما براى نشون دادنِ خيلى از احساساتمون كلمه نداريم. كلماتِ ما كهنه شدن، زنگ زدن. انقدر دستمالى شدن كه ديگه به ما اجازه نميدن احساسمون رو با كسى در ميون بگذاریم.‌..
آیا فکر می‌کنی به همین سادگی است که برای رهایی از یک زخم آن را ببندی؟
آدم ها به فهم های بعد از فقدان عادت دارند؛