eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سنگینی تنهایی از نبودن دیگری نیست سنگینی تنهایی بخاطر جدایی از خود است! آن که دلت برایش تنگ شده ، خودت هستی . . .
می‌گفتند تنها چیزی که همه‌ی دردها را دوا می‌کند عشق است، پیدا بود که هنوز مبتلا نشده بودند:)))
آن‌گاه که زخم از گریستن خسته شود، آواز سر می‌دهد!
ما گریه کردیم و شاخه‌ی نزدیک دست‌مان را شکستیم و گریه کردیم. ما فقط گریه کردیم نمُردیم .
غم، هیچ‌گاه به طور کامل از بین نخواهد رفت، و تا ابد زیر پوستِ انسان زنده می‌ماند...
به آدم دروغ می‌گویند! آدم دروغ‌ها را می‌بیند و به روی خودش نمی‌آورد. در واقع آن‌ها را تحمل می‌کند. آن‌وقت فکر می‌کنند آدم احمق است، نمی‌فهمد...
و چه فاصله ی سهمگینی است میان آنچه آدمی حس می کند وآنچه را که نمی تواند برای دیگران بازگو کند!
‹اغمــٔـا›
عمرت دراز باد که ما را فراقِ تو خوش می‌بَرد به زاری و خوش زار می‌کُشد . .
گفتمش با من بمان. گفت : هستم، غم مخور! بی وفایان وعده های پوچ راحت میدهند . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مراقب چیزهایی که شکستند و کاریشان هم نمی شود کرد و مراقب آن هایی که هنوز هم می شود مانع شکستن شان شد،باش:))!
سلام