به آدم دروغ میگویند! آدم دروغها را میبیند و به روی خودش نمیآورد. در واقع آنها را تحمل میکند. آنوقت فکر میکنند آدم احمق است، نمیفهمد...
و چه فاصله ی سهمگینی است میان آنچه آدمی حس می کند وآنچه را که نمی تواند برای دیگران بازگو کند!
‹اغمــٔـا›
عمرت دراز باد که ما را فراقِ تو خوش میبَرد به زاری و خوش زار میکُشد . .
گفتمش با من بمان.
گفت : هستم، غم مخور!
بی وفایان وعده های پوچ راحت میدهند . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مراقب چیزهایی که شکستند و کاریشان هم نمی شود کرد و مراقب آن هایی که هنوز هم می شود مانع شکستن شان شد،باش:))!
"همه از مرگ میترسند، من از زندگی سمج خودم." همین بود. حکایت همین بود و اگر او با باران هم سقوط میکرد، باز زنده ماندن مثل کنه رهایش نمیکرد.
«همیشه افراد ساکت را دوس داشته ام، هیچگاه نمی فهمی که در حال رقصیدن در رویای خویشند و یا بار هستی را به دوش می کشند.»
قربانی، قربانی تولید میکند!
آدمهایی که ما را رنج میدهند،
خیلی اوقات رنج کشیدههایی هستند
که از زخمهای خودشان نتوانستند عبور کنند . .
مىگويند كه درد آدمها را به هم نزديک مىكند؛
به من بگو
كداممان شاد هستيم
كه اين همه از هم دور ماندهايم؟:)