هیچوقت نمیتوانی چیزی را که قرار است
از دست بدهی، نگه داری، فهمیدی؟!
تو فقط قادر هستی چیزی را که داری، قبل از آن که از دستت برود، عاشقانه دوست داشته باشی .
این من هستم آنکس که
حاضر است تمام دنیا را از دست بدهد
به این امید که خودش را به دست آورد...
من می خواهم بدانم که ، راستی راستی زندگی یعنی اینکه توی یک تکه جا ، هی بروی و برگردی تا پیر بشوی و دیگر هیچ ، یا اینکه طور دیگری هم توی دنیا می شود زندگی کرد؟
میگفت: خنجرهای بیشماری در من فرو رفته اند. وقتی گُلی به من تعارف می کنند، نمی توانم دقیقا بفهمم که چیست.
و میخواستم پناهگاه همیشه استوار تو باشم تا هرگز احساس بیپناهی نکنی.چرا که به تجربه دریافته بودم بیپناهی، چه اندوه عمیق و جانکاهی با خود به همراه دارد: ).
بزرگترین مصیبت دنیا قحطی و جنگ نیست؛ نامهربانى انسانهایی است که مهربان مینمودن . .
بار دیگر سعی کرد در قلبِ خود دنبالِ جایی بگردد که سخت نشده باشد ، اما چیزی نیافت"